Friday, 12 March 2010

mudahan perjalanan kami selamat dan dipermudahkan...


Saya ke sana pertama kali dulu masa umur saya kurang dari setahun..masa tu errrr...tahun 1982..
kalini..saya pulak bawak anak yang baru berumur 1tahun 3 bulan..nampaknya "what goes around comes around"..mesti mama dulu tak terlayan kerenah saya..kalini saya pulak merase yang same..

Langkawi!!!!here we come....

pinggan..sudu..kain batik..coklat..perfume..berlegar di kepala..

balik dari Langkawi pulak akan singgah di Padang Besar..
kalau saya puase lepas balik nanti faham2 jerla eh..hehehe

9 comments:

kucingorengemok said...

waaa, bestnya, tempat makan sedap² :)

Mrs. Ishamizu said...

hehehe..puasa bgs utk kesihatan.;)

Jgn lupe mkn kt depan pantai cenang..xigt plak nama kedai/restaurant tu...tp masakan melayu la..tp sgt sdp..rmi org mkn kt ctu tmasuk omputih..mcm2 ada..:)happy holiday yea..jeles btul, bler la turn akk plak ni? dh lme xgi bcuti..

dila~noor said...

KOG~hihih..best eh?
taktaula..hrp2 blh review dlm blog blk nnt =)

kak izu~takper,nnt ur hubby bt phd u smbg cuti oversea plaks =)

june said...

dila, sila buat laporan bergambar dgn harga² corelle skali yer. akak nk g bln 5 nnt

DrSinga said...

selamat bershopping.. eh bercuti!!!

shu said...

wah beshnyer tomot jejalan kt pulau.. Aufa penah jugak sampai kt Lgkwi, tapi mase tu umo dia 4 bulan dlm peyut ummi...

shu said...

opppsss... aku rase sai skrg ade kt Langkawi... Korang plan sesame ekkk??? tak ajakkk aku puunnn...huhuu..

Marsha~ said...

seronoknyeeeee.. last sy kesana ms honeymoon dulu.. :)

dila~noor said...

june~almk kak yai..sy bc komen nih lps blk..tak dpt nk bt laporan bgmbr sgt..tp still ingtla certain harge lg..hihih

dr singa~kite g bwk 2 beg,blk bwk 3 beg Dr.yg br tu size jumbo..mcm nk g mekah..kekekeke

shu~hehehe..pestaim utk ummi,aboh n tomot sekali..kire okla kn..

marsha~apekate bi awak blk kalini g lagi..hehehe
tp nk mmbwk budak2 ni mmg byk cbrnnye..