Monday 1 June 2009

dah setengah tahun rupenye...

harini dah 1 june dah kan..
so,ape agak2nye pencapaian kita tahun ni?ade tak azam yang dah tercapai..

bulan June sentiasa saya nantikan sebab hari lahir sendiri..aiyak!! sudah makin tua..

Sabtu lepas,housemate saya zaman bujang2 dulu berlepas menunaikan umrah..alhamdulillah..rezeki die,saya tumpang happy..

lepas tu mencongak2 sendiri..apa yang saya dah lakukan dalam setengah tahun ni..adakah umur 26 tahun tu saya dah gunakan betul2 untuk bende berfaedah..mengandung dan beranak kire faedah jugak kan..

lil'princess pun bln june dah masuk 6 bulan..sekejapnya masa berlalu..

yang pasti masa tu memang tak menunggu kita la..

5 comments:

SiTiNuRulAzRiN said...

La...Birthday ko ke? Anyway..Hepi Belated Bday yek...Semoga dengan di panjangkan usia, ia dapat semakin mematangkan Dilla dan juga keluarga..Tanpa usia takde pengalaman..tanpa pengalaman takde pembaharuan....Betul tak?..Hadiah spesial dari aboh?

dila~noor said...

lmbt lgla mama titi..tgh bln skit kang..
present?hehe.tak mintak ape pun.
bkn mcm org tu dpt MAC kan..hihihi

SiTiNuRulAzRiN said...

Yeker...okla..tukar...Hepi Becoming Bday...tulah..mementang lahir buln MAC..hadiah pun nak MAC..

Marsha~ said...

wooaaahhh.. entry ni buak sy insafle.. ahaks

Skudai Apartment Homestay said...

wah!! besday sayang dah dekat la.. nak aper pulak agaknyer tahun ni.. hehe