Tuesday 23 June 2009

m = malas

my blog had been neglected..

inilah akibat penyakit m dah melanda..
banyak gambar dah diambil,banyak jugak idea yang datang,dah ambik award,..cume nak menyusun satu-satu menjadi 1 entry yang best..aduhai..

tulis blog ni perlu komitmen..walaupun satu masa dulu dah jadi addicted tapi sekarang ni dengan sibuk kerjanye..tak lalu nak menulis..kikiki

tapi komitmen untuk blog hop tak pernah padam..heheh..ada sesetengah blog saya bace sehari lebih dari sekali..
saya recommend 2 bende best dari blog2 yang saya baca..di sini saya nak umumkan entry terbaik untuk fathers days saya bagi pada entry dari Queen Mother dearie dan blog yang membuatkan saya lapar kerana chewy2 browniesnye oleh si comel hunny hihih..
kalau ade mase pegila blog2 ni..
saya sukee!!!!!
p/s:oh i just love meeting with strangers in bloghospere world =)


buat pembaca2 blog saya (mcmla ada yang tertunggu2 sgt)..nantikan saya dalam entry "Hadiah Hari Jadi dari Abah"..hehehe

2 comments:

N o R A s H i k i N said...

dun wori Dil,
aku tgu..hihi
AKu juge duk tgu gmbr kawen Denot
Hihihi

Whitelab Maira said...

dilla...
*terkedu* sat
terima kasih la banyak-banyak...
actually tak perlu commitment sangat.
post boleh di save bila ada masa dan disambung balik bila ada masa juga
dan kalau tak tahu nak tulis apa, just post gambar ur kids and title barang satu dua :) selingan la katakan :)
so..have to write more for me to read eh?