Thursday 1 April 2010

tag kasut oleh marsha..

wakakakakak..jumpe lagi di entry baru..ingtkan nak share resipi sotong goreng tepung..tapi takut kene marah ngn mummy ariq n aqila, terus cpt2 ambik gambo kasut..keh keh keh..

matikk!!!kalu org opis bace blog ni..takde keje ke Dila ambik gmbar kasut senyap2..publish pule dalam blog..nguahahaha

okla,sebagai menyahut seruan Marsha di dalam tag kasutnye di sini,
meh sini mak citer pasal kasut murah mak ni..

Brand:MOVE
Harga: hahaha..murah gile,tak sampai RM50 pun
Bile beli:tahun lepas..tak ingat bile
Reason beli:Sebab muat!!

kasut ni saya beli kat Brands Outlet, Jusco Bukit Indah..dek kerana size kaki saya yang sangatla mininye,maka kedai yang takde size 3 saya terpakse blacklistkan..itupun kalau ade,tak semua size 3 sy boleh pakai..macam Crocodile,Vincci,Hush Puppies dan Clrks memang ade size 3,tapi kalau pattern die macam besar di depan,still saya takleh pakai..Longgar sampai boleh tertanggal..
Kasut diatas saya beli sebab die boleh disarungkan dan tak longgar sangat,masih longgar sebenarnye puan-puan..Betape seksanye saya nak cari court shoes untuk proper office attire.
Kalau sandal tu buat2 tak nampak jer ade lebihan kat belakang..walaupun sakit mate je..

Jadi,ape sebenarnye size kasut saya ni ekk?

Paklong penah belikan saya kasut yang dijual murah oleh MAS(sebab paklong kakitangan MAS),kasut bersaiz 2 setengah..itula yang paling selesa saya pakai..time kasih paklong..lenkali kalu MAS buat cheap sale tlgla blikan lg..hehehe

Memang sedih..sebab susaaaaaaaah sangat saya nak cari kasut..Nak tempah taktau plak kat mane yang best.

Selase lepas,mase pegi Jusco,saje je kawan2 opis suh saya try kasut budak..size 33..sekali boleh sarung koooo!!!
so lpsni kalau jmpe ade orang tua pkai kasut budak..jangan segan2 tegur..tu mesti saya..
ngeh ngeh ngeh...

so marsha..jangan babap ok =)

10 comments:

Dr Singa said...

kat BubbleGummmer banyak saiz awak tau!!!
ngeeeeeeeeee....

june said...

hahah comel

dila~noor said...

DrSinga~kikiki..Tomot baru je beli bubblegummers sabtu lepas..ok gak kan kalu mak ngn anak pkai kasut same pesen..nk pkai bj same pesen lambat lagi..

kak yai~comel2 jgkla..tp sedih ooo..asik kene sound ngn cik abang..cr kasut sokmo tak jmpe

kucingorengemok said...

mcm royalty china dulu² je kaki kecit! hehe

Marsha~ said...

keciknyeeeeeeeeeeeeee kaki... size 3?????? heuheuheu.. cinderella!!~

dila~noor said...

KOG~wahahaha..kalu itu lg sadis..nak berlari pun tak boleh

marsha~hahaha..cinderella ekk?mmg kecik kaki..selalu sgt mmbtkan salesgirl keciwa bile dorg ssh2 cari kasut,sy last2 tak beli pun..keh keh keh

Ummi Salsabila said...

bia btol..saiz 3??? comelnye kaki.hihi

dila~noor said...

US~betul..inila kenyataan..bukan cobaan =)

Anonymous said...

huishhh dilah...
ko biar betul saiz 3...
comelnyer kaki ko, susah nk cri tu...

dila~noor said...

anon~ye..ini betul2 kenyataan..size tu ok lg nyah.tp size aku yg sbnr is 2.5 tau..lgla susah kn?