Tuesday 27 April 2010

1st time mencube nasib - redcomell giveaway

Salam Selase semua..

sejak 2 menjak ni macam dingin sangat nak menulis entry..macam taktau ape nak ditulis..padahalnye banyak jugak bende yang berlaku..kadang-kadang idea datang,tapi separuh jalan..hilang...

ok,sebelum cik dila dilot merepek meraban..harini saya saje seronok2 nak join contest..ni pestaim nih..sebabnye saya nak menyokong kak redcomell (kalu kak red macam redmummy plak)..die buat giveaway sempena birthday permata hatinya yang ketiga (weih..kak ani ni ade 3 hero tau..memang sabar orangnye)..hehe

ok..syarat-syaratnye..

1. Jemput jadi follower blog ini ( jika belum) - DONE!

2. Just cerita pasal giveaway ni pada blog masing-masing - nun...kat bawah

3. Jangan lupa letak website link ini di blog anda ye.. - DONE (under my semestian circle bloglist)

www.redcomelmall.com~ beauty & wellness shop

 
www.redcomel.blogspot.com
~ the blog of the Comotz


 erm...nak citer memang banyak nih..pertamanya saya nak perkenalkan sape redcomell tu sendiri..kalau kite tgk blog die,memang die full time housewife, buat online bisnes,ade 3 hero yang bijak2..dan ade intention untuk further study..phewwwww...mampukah aku menjadi seperti kak ani? =)

kak ani buat bisnes online yang mane terdapat variety of product hasil kerja tangan beliau sendiri,macam bracelet, seni felt dan beg sulaman riben yang sangat cantik (dan saya dah order untuk mak saya)..dan jugak produk untuk kesihatan seperti barangan cosway dan anion love moon pad (sama macam saya jual).dan baaaaaaanyak lagi produk.

pemilik redcomelmall ni jugak membangunkan sendiri butik onlinenye hasil pembelajaran secara intensif..dan saya sgt kagum dengan kegigihannya.. (mahu jadi seperti dia) =)
n yang paling best sekali,ade 4 hadiah yang ditawarkan untuk give away ni yang sangat menarik hati saya..terutamanya organizer bag tu.mask pun ok..pendek kate kalu nak sume blila kt redcomelmall.hihih


jom kawan-kawan..kite join giveaway contest ni..mane tau nasib masing-masing =)

3 comments:

ibuamani said...

tukar citarasa...
btullh dilah, kdg2 ketandusan idea, pdhal ada je pkara nak share.

Khairani Bahaudin said...

dila sayang.. tq for ur support..

dila~noor said...

ibuamani~aah..tukar citara plak kalini..nk ambik mood baru..ecewwah!

kak ani~i'll always support coz bangge kak ani berjaya dgn online biz..