Thursday 8 April 2010

Beautiful blogger award

Saya jarang-jarang sekali terima award..yerla..bukan glemer sangat pon..hehe
Kalini award "perasan cun" ni diberi oleh Kak Ani from redcomel.blogspot.com
Kak Ani ni senior saya kat SEMESTI dulu yang memang comel pun..anak die ade 3 orang pun masih nampak mude lagi..hehe
Zaman sekolah dulu Kak Ani teror main hoki, itula memori saya tentang dia..Kelakarla..bile kite masing-masing jumpe di internet sume dah jadi mak-mak orang..

"Beautiful blogger award" ni saya nak pass kepada rakan-rakan yang ikuti blog saya ni....sebab,anda baca blog saya ,saya jugak baca blog anda (walaupun kadang-kadang tak tinggalkan jejak)..
Saya sentiasa hargai pengetahuan baru,idea baru atau cerita baru yang anda kongsi di dalam blog..
Sharing is caring right?

Okla.ade syarat pulak,kene jawab soalan 7 perkara tentang diri sendiri (bak kate DrSinga,citer2 masuk lif,tekan sendiri)hehe

Okla..7 perkara tentang saya (yang tak penah cerita dalam blog

1.Saya peminat komik.tapi saya tak suke animation,sebab saya agak konservatif skit orgnye..saya masih baca Dr.Slump,Penyiasat Remaja, Q, ..doraemon pun saya layan kadang-kadang..Saya juga suka kartun, terutamanya Baby Blues (ade dalam NST).Sebab tu saya sangat kartun..hehehe (cria macam takde masalah)

2.Saya suka berniaga..bak kate Sap,kawan SEMESTI saya jugak..saya ni suke duit..hehe..memang pun,tapi saya lebih suke share ape yang saya rase bagus..macam pad anion, tudung ala-ala ariani..kalau saya suke saya akan jadi reseller supaya kawan-kawan mudah dapat produk tu

3.Saya tak masuk FB dah berbulan-bulan lamenye..dan saya mintak maaf kalu taktau perkembangan kawan-kawan.Hanya teman rapat tau kenapa saya tidak boleh berFB..hehe

4.Sebelum kawin saya mudah naik angin,dan kalau angin suke ngamuk..tapi bile dah kawin, walaupun masih berangin.tapi saya lebih suke berdiam diri jer..baik makan diri dari kecikkan hati orang lain..huhuh

5.Saya takleh duduk kat opis 5 hari seminggu, nanti geng saya dan lagi sorang atau 2 geng mesti nak bejalan ke Jusco la,ke Giant la, ke kedai baju baby la..ape-ape saje..asalkan tak duduk dalam opis (ooopppsss aktiviti ni hanya sewaktu lunch hour sahaje)...

6.Sejak Tomot umur setahun lebih,abah dia yang bangun malam..ummi sambung zzzzzzz...sebab sebelum kawin abah Tomot cakap "abang tak pandai jaga anak,nanti kalau dia dah setahun baru abang jaga"..

7.Saya berangan mahu pregnant lagi dalam masa terdekat..auwwww!!!!

okla..itu saje..

7 comments:

YOI said...

woi! ayat last tuh..berangan ker berusaha nyahhh? hahaha..

dila~noor said...

muahahah..berangan dan berusaha..tak tahan..

Dr Singa said...

angin gak kan...
angin kuntut jer....

ibu.amani.azzahra said...

suka yg no 7 tu!!!...
cepatlh dila. i'm waiting...hehehe

Skudai Apartment Homestay said...

hehe... baru ku tahu...

Ummi Salsabila said...

yang last tuh,kn usahakan cpt2.hehe

tunbegia said...

nape stop berFB, samerlar kiter, ;-P

salamm,