Wednesday 2 December 2009

kisah 2: kisah kelakar sewaktu Tomot dalam perut..




wah wah wah..muke kembang time mengandung..2-2 gambar ni rasenye mase mengandung bulan ke 7 atau 8..suke benau ambik gmbr depan pintu ni..apehal..

ade citer kelakar yang telah di-off record,tapi share jerla..hihih..
citernye begini..dalam bulan ke 8 mengandung tu,saya dapat surat panggilan temuduga 1 jawatan kerajaan ni..Pegawai Belia dan Sukan..huih..bkn main seronok lagi,mane taknye..dah tak lalu nak kejer private mase tu..pikir plak ade orang dalam sanggup buat surat reccomendation baaaekkkk punya..
sekonyong2 hari temuduga saya pun pegila..ditemani suami dan anak dalam perut
sampai je kat Kompleks Belia Larkin tu,tengok takde 1 manusia pun yang berpakaian proper untuk temuduga..sume pakai baju sukan..dalam hati,ish..dorg ni mesti ade training..pastu sume orang tengokla mak buyung ni jalan dengan kasut tinggi kletak..kletuk..
sekali tengok ade meja pendaftaran untuk temuduga..dengan penuh keyakinan saya pun pegila..
dipendekkan cerita..
ahkak n brother kt kaunter tu kate,eh..awak tak bukak ke mukasurat belakang surat ni..harini ade ujian kecergasan...
muahahahahaha
abihtu,orang bawak perut ni nak ujian kecergsan macamane kan?
jadi saya pun mendisqualifiedkan diri pada pagi itu..
tengok muke suami...keluar api..hihihih

sori bang..pompuan ngandung memang clumsy skit!

tula cerita gile2 punye kelakar time mengandung..tobat aku..malu besar haritu..hihihihi

2 comments:

shu said...

mesti Tomot yang dlm perut pun gelak jugak nih..hahaha

Anonymous said...

kihkihkih....
hangin cik abang...