Sunday 8 November 2009

11th month to be..


kawan-kawan sekelian..
gambar diatas adalah langkah demi langkah saya memanjat sofa..
saya dah lame pandai ni..ummi tu yang tak sempat-sempat nak upload gambar saye..walaupun abah kate tak cantik,sebab hanya nampak diapers jer..tapi saya nak jugak interframe hokay!!

muke saye mase tu lebam2 sebab terhantuk meja kt umah pengasuh..tapi sekarang saya dah duduk umah nenek...(maka skill memanjat saya semakin terror sebab umah nenek 2 tingkat)..yeeehaaaa..

okla kawan-kawan..kite jumpe di puncak kejayaan!!

pssstttt...ummi kimsalam..sebab die masih pening2 lalat..banyak benar nak difikirnye..serabut tul ummi nih!!hihih

~tomot~

4 comments:

Anonymous said...

panjat je..turun camna??
konfiden terjun je kan...
spender mana Tomot???!!!

dila~noor said...

owh IS..saye dah pndai turun da skrg.(tp kalu dulu mmg main terjun jer..kepala turun dulu)hihih

spender?
er...aa...er..

ntah..ummi kitela tu..lupe.. =)

Marsha~ said...

sampai lebam terjatuh2... takpe... proses pembelajaran.. dulu kak qila pun lebam kat muka.. dh macam lanun pun ada.. dah besar dh pandai jalan nanti, tk lebam lagi.. hehe

Fedyeu said...

dila, lame nye xupdate psal zahra.. update la.. nk tgk gamba latest zahra.. hehe