Wednesday 8 April 2009

tag: gambar profile



harini negeri Johor cuti..(seronok,dapat jadi surirumah..)..saya kan lebih suka jadi suri rumah..hehe


jalan jalan jalan..jumpe...tag!


la..kene tag ngn marsha


soalannye berbunyi : cerita sedikit mengenai gambar yang dipilih untuk profile..



sebenarnye takdela sangat special mane (macam marsha ade sejarahnye bagai..)gambar lil' princess kat atas ni saya snap masa dalam pantang..pakai dgcam tp konon mode manual, kalu tak silap saya pilih portraiture,tu yg mcm special (bg diri sendirila)..budak kenit tu betul2 baru bangun pagi..and saya nk dpt shoot terbaik (konon2 macam profesional photographer) sampai nak terbaring and hampir tegolek..apa yang saya suka gambar tu betul-betul dapat pencahayaan dari matahari dan bilik macam kelam sikit sebab langsir rumah mama yang warna peach.


rugi pulak tak letak date,tapi rasenye mase tu lil' princess mungkin baru berusia sebulan atau kurang..baru dapat anak katekan,hari-hari nak ambik gambar dia..biasala kot ekk bagi parents yang lain.. so itula die cerita gambar profile saya..


taktaula kalau masa akan datang nak tukar gambar,tapi buat masa ni,I'll stick to this picture..


nak share gambar kelakar buat tatapan pembaca blog..gambar kawin saya oleh trisno


photographer yang sangat laku kat jb sekarang (bro.,kire promo nih..hehe)


gambar ni diambil di pantai air papan,untuk sesi outdoor..banyak yang cun..tapi kalau orang tengok album..yang ni jugak ramai yang minat..walaupun agak memalukan pengantin perempuan ( bukan berat pun..tp aboh saje buat ekspresi muke macamtu kasi dramatik skit..hehe

1 comment:

Mrs. Ishamizu said...

hehehe...so sweet gambo kawin tu..best ek gi bgambo kt luar.:)

Nway, u've been tagged again! kalini dpd sy plak..jmptla dtg umah, amik k..bler free buat la..:)