Monday 27 April 2009

berdua lebih baik..



just nak share ape yang we all buat sepanjang weekend ni..and i really touched on what have abah done..

as planned,jumaat malam sabtu nak pegi shopping baju lil'princess..cian bdk kenit,ada baju yang dah ketat..baju newborn dulu sure takleh pakai dah.so we went to jusco bukit indah,berbekalkan kupon2 jusco yang diterima..wow! its really worth it because we can get 30% less for anakku brand..kalau ada baby kiko pun less harusla lg seronok tahap melompat2 kan..hihi

seperti biase..sebagai ibu yang macam-bagus,saya cakap kat abah.."bwkla anak jalan2 and tengok menan".."ummi pilih baju cpt"..

ingtkan diri ni terer sangatla kan,sekali abah da boring,abah tolong pilih baju skali..walllaaaaa...pilihan abah lagi cantik..salah 1 nye dress nie..


cantik kan pilihan abah?


wow,high taste betul abah yea

then..come the Saturday..all of us wake up early,because at 11am have to fetch my best friend at Senai airport who will come for her consin's wedding..bestnye dapat jumpe Nana..rindu sangat kat kawan nan saorang nih!! bilela nak jumpe wahida pulak (later i'll write entry special ttg BFF saya ni)..lil'princess dah mula menunjukkan ciri2 kemane-tumpahnye-kuah-kalau-tidak-ke nasi, macam2 yang dibualkan dengan auntie Nana dengan bahase yang hanya die memahami..n not to forget..thanks Nana for the georgous blouse and also nappy rash cream from Himalaya bought at Delhi.thanks to abah who understand our friendship..i really hope that someday you will have much to chit chat with ayie ok =)


lil' princess with auntie nana



denot,ko nk tgk sgt post maternity picture aku kn..?hehe



walaupun lil' princess takde nappy rashes..tp aku suke sgt dpt gift ni..buat spare bile2..



on Sunday....we attend this, tinggalkan lil' princess kat umah mama..alhamdulillah..lil' princess sangat behave dan kami pun dapat meluangkan masa suami isteri..jumpe macam2 usahawan,tambah networking,tukar2 business card dan dapat jumpe Mukhriz..hehe




okla..actually..kaitan tajuk entry kt atas adalah..i really appreciate on all the time spend with my husband and daughter..tanpa mereka berdua,hidup saya rasanye kosong..takde apa..

dan..terima kasih banyak2 untuk mama kerana terpaksa jaga lil' princess..(sebenarnye mama memang suke..)hehe

to nana...jumpe lagi on June ok =)

5 comments:

dyna jamal said...

haha, xaci la dyla, tunjuk separuh je badan..nk tgk full..hehee

aunt nana said...

aku naik same flt dgn mukhriz ari ahad 2..aku xsaba nk jmpe zahra dis june..hope we can spend more time..a'ah aku pun harap zizul&ayie ble borak lebih rancak..ari 2 pun agak rancak gak dorg borak

dila~noor said...

denot~aci la..aci..ok..nnt aku dah edit2 br bg ko tgk..kikiki

nana~haha..thanks for coming ok..next time kene dtg umah aku plak

Marsha~ said...

chanteeekkknyaaaaaa baju baru little princess... :)

dila~noor said...

marsha~anakku pnye je..bwkla kupon jusco tue,blh dpt 30%..nnt leh boria ngn kak qila