Friday 1 January 2010

action item



Salam Tahun Baru..

Saya bekerja harini ye kawan-kawan.takpela ibu singa,kita seropaaaaa..

sebenarnye saya boring dengan blog ni..boring sebab saya baik sangat dalam blog..sedangkan saya sebenarnye lebih lemah lembut,pemalu dan ayu (totally the other way round)ahaks!

agak2 kalau tukar imej boleh nggak?
jadi ibu yang rugged skit..or happening macam kak tijah ataupun marsha ?

dulu saya "bersaya2" dalam blog ni sebab sogan!
saya takut nak bahasekan diri aku-aku..sebab kalau orang lebih berusia bc blog macam tak syok je..
tapi..dengan laki pun cakap2 aku-aku..(oooppsss..pecah rahsia!)..-tapi kan,saya ber aku-aku dengan suami bkn sebab gaduh atau berkasar..sebab die yang suh macam tu..tapi bukanla setiap ms..

so...camane kalau kite jadikan blog ni lebih happening?maknenye..
~meriah dengan entry yang pendek..tapi kelakar
~meriah dengan cerita Tomot atau mungkin adik Tomot
~meriah dengan cerita gaduh manja jalan-jalan cari makan dengan abah Tomot..
~meriah dengan koleksi resipi baru yang dicuba siap dengan gambarnye sekali

so..untuk tahun baru ni..inila azam saya untuk blog ni.ohye..termasukla entry yang dipublish lebih kerap..huhuhuh
wah..beratnye tanggungjawab ni ekkk

3 comments:

Marsha~ said...

woooaaahhh... ada azam tahun baru.. sy belum letak lg azam thn baru... hehehe.. yeee.. update byk2 lagi lepas ni ek??

Anonymous said...

kasi lebih rock!!!!
(9:46 pm...still kerja ni...!!!)
salam tahun baru!!!!
Johor tada cuti tahun baru...
kita cuti awal ramadhan kan..kan..

dila~noor said...

marsha~waduh2..kok marsha dah tukar gambar profilenya..tapi gambar dulu lebih lomantik lor..

IS~adeh adeh..memang rajin melampau ni..kene mintak triple pay kt boss besau ..orang Johor tak cuti 1 Jan sebab ambik hari Hol tak silap (yela..orang negeri lain mane raikan hari kemangkatan sultan yang lame..huhuhuh)