Wednesday 9 November 2011

janji yang tak ditepati..

dush!dush! tampar diri banyak2..

kate nak update blog..tapi semedang senyap sunyi je blog ko jah..orang berblog ko nak jugak..

ade beberapa perkara bermain dalam fikiran sekarang ni.banyak masalah dari cara menyelesaikan masalah.

dah hujung tahun rupenye kan? *mencari2 mane kertas yang tulis azam tahun baru dulu*

aku pun dah tak ingt 1 hape pun azam..berazam jerla ko pandai..buatnya ntah2 tidak.

nak buat list senarai kesyukuran seperti yang pernah dibuat oleh kak ani  dulu..mudahan aku beroleh sedikit ketenangan.....


  • Alhamdulillah,aku dikurniakan seorang suami,sedang ada kawan2 masih mencari2 calon suami..syukur
  • Alhamdulillah,Allah beri aku 2 orang anak buat pengikat kasih sayang 
  • Allah juga tak lokek bagi aku pekerjaan untuk aku cari sesuap nasi menampung hidup yang sementara ni..aku tak kaya,tapi aku senang......
  • Syukur2..walaupun arwah papa tak ada lagi,tapi aku masih ada mama...yang juga sudi menjaga anakku..
  • Allah beri aku peluang untuk miliki rumah sendiri
  • Allah beri aku peluang untuk miliki kemahiran lain untuk tambah sesikit duit poket
  • Allah jumpekan aku dengan orang yang kadang2 beri inspirasi untuk aku teruskan hidup
  • Allah masih ber peluang untuk aku tersenyum walau kadang2 datang duka..
  • Allah kurniakan kesihatan.
.........................

banyak lagi..aku je yang kadang-kadang rase tak cukup,dah dapat kain sulam2 hadiah suami terchenta,aku masih nak kain polka dot..
dah ade kete yang agak ok,aku nak mpv pulak....
manusia kan?tak penahnye nak cukup..
bersyukurla fadhilah noor oi...

sekian..bebelan kpd diri sendiri harini...

No comments: