Thursday 6 May 2010

musim orang bersalin..

salam Khamis ..

sejak 2-3 minggu ni memang betul2 musim orang bersalin..seronok sangat bagi pihak kawan2..diri sendiri pulak rase macam tak sabar-sabar nak dapat baby lagi..
dalam minggu ni kitorang saje bagi Tomot tengok video die time baru-baru dilahirkan dulu..die buat muke super pelik,entah sape budak bulat yang menangis nyaring tu agaknye ekk..

semoga kawan-kawan saya diberi kesihatan yang baik dan kuatkan semangat menjaga anak kecil masing-masing..

sangat rindukan moment tersebut!

kepada UmmiSalsabila yang sedang menunggu hari..mudahan selamat semuanya..

bilela dapat jumpe baby2 ni..(sori geng..aku curik dr blog korang..hihi)
baby Aisyah Humaira,anak Shu

baby Irfan anak Denot..
welcome lil' calliph!

2 comments:

dyna jamal said...

glemernye irfan masuk blog aunty dyla..hehe. betul la, kat ofis aku je 4 org dh slmt bersalin dlm masa seminggu..hehe.

dila~noor said...

aku suke tgk muke ifran ni..aku rs mcm ikut ko jer denot..weih..jahitan dah baik ke..buk bejalan nih (blog hopping kire jln la kn)