Thursday 27 May 2010

bersiaran dari lobby Primula Beach Resort..

Salam..

All in all..di sini cume Pasar Payang je yang best..hak hak..apelagi kan..
conference..hancur..
hotel..separa hancur..adeke pagi2 tadi dorang buat fogging tanpa notis..nak sesak nafas rs dalam bilik..acik taula bilik acik tingkap bawah..tapi janganla buat acik begini..huk huk..

bende tak best buatpe citer kan.
baik citer ngan korang yang batik 1 Malaysia digital tu baru rm250 kat sini..kalau batik digital saja,rm195 dah dapat..
kalau batik crepe corak exclusive baru rm200 jer..
ha..cpt google skrg..orang jual online berape?hihih

keropok telah distockup..
barang-barang yang dipesan family and kawan opis pun dah dapat (bkn family je,jiran blkg umah mama pun tumpang sekaki)
untuk kawan blogger..kalau ade mase,sy cr yer..sori sangat..smlm tak dpt lgsg online sbb connection problem

so..jumpe lagi kite..daaaa..
da nak msk kelas nih =)

6 comments:

YOI said...

weh..payang tu klo batik2 ok. memang mahal. tapi aku ade tips! ko cakap ko student. Kompom diskaun melonjak2. Macam aku masa duk ganu, aku cakap aku student, nak bagi kat makayah aku (padahal nak buat hantaran!). Dari harga rm500++ trus jadik rm300++ ajek.. Lagi satu, ko gi kat area Hentian Bas dia (MPKT). Ctu pon banyakkkkk kain murah2..

Tempat makan? aku tanak la suggest kan. kang ko balik, laki tak kenal lak...menembun! keh keh keh...

Unknown said...

perghhh .. banyak nya pesanan .. tengah cuba membayangkan mcm mana agaknya dila membawa barang² tu .. kekeke

dila~noor said...

yoi~muke aku nak ngaku student kebende..dah mcm mokcik2 dah..hahaha.
takpela..dah bli..tp kalau ko bg tips awal leh jgk aku try power..hihih
tpt mkn aku tak explore sgt..tp cukup kukatekan,,2 hari g mkn ICT kt batu buruk..hahaha

kak aida~byk tu tak bykla..tp beg dah kene bli lg 1..kikiki

Dr Singa said...

psssst...
diharap tidak memonteng kelas ya untuk shopping!!!
:)

Marsha~ said...

woaahhhh... sempat lg tu survey batik.. heheheh

dila~noor said...

drsinga~ooopppss..memang dah terponteng..hak hak..

marsha~bukan survey je..bli sekali..eh qila pnye kite dah blikan jgk =)