Thursday 18 November 2010

Happy Birthday Abahtomot!!



Abah,

Selamat harijadi yang ke27...(muda lagi rupenye abah saya ni yea)..

Semoga abah dikurniakan Allah kesihatan yang baik, murah rezeki untuk kite sekeluarga,
sukses dalam kerjaya dan kejayaan dalam kehidupan

Abah,

Terima kasih kerana menjaga dan melayan kerenah saya (yang semakin menjadi2 sejak ppowot ummi semakin besar)..
Menidurkan saya setiap malam...
Membawa ke taman...
Melayan saya membaca..
dan paling penting mengajar saya mengaji....(walaupun saya suke main-main)


Luv u abah!!! mmmmmuahhh!!

ni ummi nak nyibuk sikit (entah ape die nak cakap saya pun tak paham),

I may not always tell you
What I'm feeling deep inside
The emotions and the feelings
That I sometimes tend to hide

But I'm really proud and pleased
To know that you are mine
And I hope that you still love me
My Darling Husband and Valentine
love,

Tomot (Fathimah Jaya titin Asyisyul)
18 Nov. 2010
1642

  

3 comments:

Skudai Apartment Homestay said...

Asalamualaikum.

Tqvm sebab luangkan masa utk wish besday abang dan mendoakan kebaikan untuk seisi keluarga.

Abang ni semakin hari semakin tua, mudah2an segala apa yang dirancang untuk keluarga mencapai kejayaan sebagaimana yang dirancang.

Hadiah rasenyer buat mase ni x payah beli la dulu, nanti bile2 kalau abang nak, baru abang mintak, hehe....kan abang cakap hari2 hari jadi abang, so bile2 mase boleh mintak...hehe

Love u very much...

Marsha~ said...

hehehe.. formalnye ucapan dari en abah.. hehehe... tomot!!! tak lagi tomot nak jadik kakak? ade ucapan tak?? hehe

ijan said...

Salam,
Happy birthday buat abah Tomot. baru 27 tahun ye. Muda lagi tu... semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu :)