Wednesday 16 June 2010

8 hari nan lalu.......

8hari nan lalu saya bakal bertolak ke KL utk Kem remaja Bersamamu..tapi sebelum tu saya terpaksa meng"awal"kan sesuatu yang saya ingin buat pada hari ini...Saya terima nasihat kawan-kawan..time kasih Yoi dan Fina!

Hari ini,saya genap 28 tahun..syukur ya Allah..Kau tambahkan usiaku untuk terus berada di sini..untuk terus berbakti..aku tidak dapat menolak bahawa tarikh harini yang telah aku pilih telah aku awalkan 8 hari yang lalu..

oh..cukupla bersandiwara Dila!!!
i think..this picture says all..
kawan2 pun pasti dah ternampak di shoutbox saya..
cume harini  teringin nak buat pengumuman rasmi sempena Hari Kelahiran sendiri.
saya dah terkena penyakit berjangkit ni..bulan-bulan lepas bukan main seronok tengok kawan-kawan bersalin,mengandung..ha..sekarang...turn sendiri pulek

mungkin inilah hadiah paling berharga,walaupun saya buat self test pada 8 June yang lalu..dek kerana kawan2 tak tahan mendengar cerita saya uwekk sana..uwekk sini.."kang ko melasak kat KL lagi susah kalau tak tau..sekurang-kurangnya ko dapat jugak buat apa-apa precaution"..begitula ayat beberapa teman..

alhamdulillah..alhamdulillah..tiada apa yang dapat dikatakan..
insyAllah,adik Tomot akan lahir pada 30 Januari 2011..

saya harap kawan-kawan doakan saya kuat dan sihat menempuhi waktu yang sedikit sukar ni..
dah mula bayang-bayang mabuk,loya.lesu...
mudahan saya dapat "nikmatinya"  dengan positif.
kalini mungkin lebih bersedia..
cuma saya agak tekejut dengan ragam Tomot..
huhuhuhuh...sekarang macam-macam perkara yang dia buat yang hampir menggugat kesabaran.tapi takpela..kene kuat..kene sabar..

time kasih pada kawan-kawan yang wish birhtday harini..
time kasih pada yang tak putus-putus bagi sokongan,macam kak hadha..yoi..dan raaaaaaaaamai lagi..

buat abah Tomot,terima kasih atas kasih sayang dan penghargaan sempena harijadi ummi harini..
....................................................................
 

18 comments:

~~IrdaBay~~ said...

TAHNIAH DILA!!! n HAPPY B'DAY too!! waa... dpt hadiah paaaaling best dr ALLAH...

pasal tomot meragam tu, org tua2 kata, biasa la bdk klu nak dpt adik... naluri dia dah bgtau dulu tau... huhu... take care dear!!

dila~noor said...

kak irda~hehehehe.time kacih!!kak irda dah wish smlm..tp sy bt diam dl..nk tunggu hrni..heheh..doakan sy sihat err..

Unknown said...

tahniah dila .. :)

june said...

happy bday n CONGRATES!

Khairani Bahaudin said...

Tahniah dila...
makan vitamin banyak2..
banyak mengaji atau dengar ayat2 al quran..
Insya Allah dipermudahkan semuanya...:D

Fedyeu said...

congratz dyla!!!!!!

n happy birthday, too!

Skudai Apartment Homestay said...

Tahniah dila =)

Happy besday to you...
Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezki...banyak2 bersabar yer dila...

aceh!! ayat macam x kenal pulak ekk..

dila~noor said...

kak aida~mekacih =)

kak yai~kemeriahan berganda gitu ekk..heheh (mdhn dpt spsg mcm akak)

kak ani~time kasih atas ingatan..

fedy~thanks..bile ur zahraa plak nk dpt adik?heheh

abang~kerek sey..dahla lmbt wish..lmbt sehari plak tu..huhuhuh..takpe,i pasrah ok!!

Dr Singa said...

tepuk..tepuk..tepuk.!!!
Tomok(t) nak dapat adik!!!!
(semalam pagi2 dah datang sini...tak de pun entry ni...)
hepi besday Dila!!!!
pssst....siap ada 'date of conception' tu... hehehe...
.
kelakar baca komen cik azezul....kihkihkih...macam orang jauh lak... :))

dila~noor said...

DrSinga~tula..smlm type entry pg2 bute..tp tak smpt publish,kene attend majlis plak..tu yg lmbt..wakakaka..lp plak nk blurkan date of conception tu..ekekeke

cik abang kite tu mmg camtu..i sabar je you!

Unknown said...

wah..best nye..tomot dah nak ada adik...tahniah dila..

and happy belated bday too!!!

dila~noor said...

aju~thanks =)
takpe2,aween kecik lg..kalau tak sure aku jangkitkan ko..hihih

YOI said...

ko tak bgtau aku pon ko pregnant (berlakon..berlakon..hahaha)

ibu.amani.azzahra said...

nk congrats jg...
TAHNIAH dilah!!!...
hope dpt sepasang ok. Hadiah yg paling sempurna on ur bufday.

dila~noor said...

yoi~gediks kan?ko antare yg terawal ok..kiki

pzah~mekacih..Amin..mdhn dpt sepasang..

shu said...

Dila..hepi besday!!!! & Tahniaaahhh!! Aku pulak rase sgt hepi bile tau Tomot nak dpt adik. Take care dila.

dila~noor said...

shu~time kasih shu..nampaknye penyakit berjangkit ni menular dgn begitu cpt sekali..huhuh

Whitelab Maira said...

YEAAAAH!!!

Sorry u terjangkit I dear he he he